Vzdelávanie – storno podmienky
Posledná modifikácia : 29. marca 2014
Všeobecné, záručné a storno podmienky účasti na kurze :
Zmluvný vzťah medzi účastníkom a organizátorom vychádza z Občianskeho zákonníka a je upravený týmito všeobecnými a záručnými podmienkami účasti na akciách:
1. Prihlasovanie : Zaplatením školiaceho poplatku a odoslaním vyplnenej prihlášky s priloženou fotokópiou o úhrade, je účastník záväzne prihlásený na vzdelávaciu akciu. Pozor! Prihláška bez priloženej fotokópie o úhrade nie je akceptovaná. Uchádzači, ktorí uhradia poplatky po uzávierke, nemusia byť z kapacitných dôvodov zaradení. V prípade dostatočnej kapacity je možné zaradiť i uchádzačov ktorí realizovali svoje platby oneskorene.
2. Termín uzávierky, resp. úhrady je 15 dní pred akciou (pokiaľ nie je avizované inak).
Ďalšie propozície, ani oznámenia organizátor nezasiela, iba v prípade zmeny, alebo zrušenia akcie
3. Cena a platenie sú dohodnuté dohodou medzi organizátorom a účastníkom.
4. Storno podmienky a poplatky : Všetky zmeny a storná prijímame výhradne písomne!
V prípade, že účastník zruší účasť do 14 dní pred začiatkom kurzu, obdrží 100% náhradu. Účastník, ktorý zruší účasť neskôr, si musí nájsť náhradníka, inak poplatok prepadá. Túto zmenu je povinný nahlásiť organizátorovi.
5. Zrušenie kurzu : Organizátor má právo zrušiť kurz pri nedostatočnom počte účastníkov a pri mimoriadnych okolnostiach. Pri zrušení kurzu organizátorom sa vracia úhrada v plnej výške.
Svojim podpisom na prihláške účastník potvrdzuje, že súhlasí so zmluvnými podmienkami